Vertrouwenspersoon LTC Zutphen

Mieke Jager heeft zich tijdens de ALV 2021, beschikbaar gesteld als nieuwe vertrouwenspersoon voor onze club.
Voor wie haar nog niet kent een korte introductie:

Met veel plezier tennis ik sinds 2016 bij LTC Zutphen en graag draag ik als vertrouwenspersoon van de vereniging mijn steentje bij, zodat de sfeer binnen de vereniging veilig en goed blijft.
Mijn achtergrond is dat ik werkzaam ben geweest als psychomotorisch therapeut en dat lastige situaties mij niet vreemd zijn. Het kan gebeuren dat je iets vervelends meemaakt met iemand op het tennispark waar je last van hebt.

Je kunt daarbij o. a. denken aan dat je je geïntimideerd voelt of dat je gepest of gediscrimineerd wordt. Dat gaat je in de weg zitten. Misschien slik je het in maar als het grensoverschrijdende gedrag zich herhaalt dan moet er iets anders gebeuren om die herhaling te voorkomen. Jij en ik nemen er dan de tijd voor om samen een oplossing te zoeken zodat je je weer op je gemak kunt voelen op ons park.

Ik hoop dat jullie geen gebruik hoeven te maken van mijn diensten, maar weet dat mocht het nodig zijn, je gerust contact met mij op kunt nemen (email dan naar [email protected] ).

Aarzel niet, weet dat je welkom bent. Met sportieve groet, Mieke.