Algemene informatie over LTC

Welkom..!

Welkom bij LTC Zutphen!

Tennisvereniging LTC Zutphen is centraal gelegen binnen de stad Zutphen.
Je parkeert gratis voor de deur en bij het spelen word je alleen gestoord door het fluiten van de vogels of het getik van de specht.

LTC Zutphen beschikt over 6 (LED) verlichte kunstgrasbanen, zodat je het hele jaar door kunt spelen. Ook is er een oefenmuur om je slagen te trainen.
Er is een goed ingericht clubhuis dat open is bij wedstrijden, evenementen en tossavonden en -ochtenden. Ruim 500 leden hebben met hun pasje altijd en sleutel toegang tot het clubhuis, het afhangbord, baanverlichting, toiletten en kleedkamers.

LTC Zutphen is een vereniging voor iedereen, voor beginners en gevorderden, voor wedstrijdspelers en recreanten.

We zijn een gezonde en gezellige club. Wil je meer weten over LTC Zutphen kijk gerust even op deze site...mailen mag ook [email protected] .