Lidmaatschappen

We kennen vijf verschillende types lidmaatschap. Op deze pagina vind je de lidmaatschapsvormen, de contributiebedragen en enkele speciale regelingen. Opgeven voor één van de lidmaatschapsvormen doe je bij 'Lid worden?' op deze website.

1. Standaard junior & senior lidmaatschap

LTC Zutphen heeft ca. 500 leden, waarvan een 30% jeugd is. Deze leden hebben een Standaard lidmaatschap. Dat betekent dat ze zijn aangemeld bij de KNLTB. Ze mogen deelnemen aan competities en toernooien. Het standaard lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Met dit standaard lidmaatschap kun je het hele jaar door tennissen, ook in de winter, op de zes kunstgrasbanen.

2. Buitenlidmaatschap

Naast het standaard lidmaatschap kennen we het Buitenlidmaatschap. Bij dit lidmaatschap krijg je een korting op het standaard lidmaatschap indien je woonadres meer dan 30 km buiten de gemeente grens van Zutphen ligt. Verder gelden dezelfde regels als voor het standaard lidmaatschap.

3. Studentenlidmaatschap

Indien je studerend bent (MBO/HBO/WO) en in het bezit bent van een actieve collegekaart voor het lopende studiejaar en geen inkomen hebt anders dan lening via DUO, kom je in aanmerking voor een studentenlidmaatschap. Het tarief is gereduceerd zie onderstaande tabel.

4. Competitie spelend lid

Speel je bij een andere vereniging maar wil je hier toch graag competite spelen dat kan. Je geeft aan of je lidmaatschap geldt voor de periode voorjaars- of najaarscompetitie. Gedurende deze periode minus 3 weken voor aanvang van de competitie kun je dan spelen bij LTC. Je lidmaatschap is dus beperkt voor een aantal weken.

Voor jeugdspelers van andere verenigingen gelden soortgelijke mogelijkheden.

5. Slapend lid

Speel je niet (meer) actief tennis, maar wil je de club wel blijven steunen, wordt dan 'Slapend lid'. Ook bij langdurige blessureleed kan contact opgenomen worden met de ledenadministratie om met elkaar tot een regeling te komen.

EXTRA: Leden kunnen introducees meenemen

Leden kunnen in beperkte mate niet-leden introduceren (enkele keren per jaar). De vergoeding bedraagt € 5(vijf euro) per dagdeel per introducée. Het introducerende lid draagt zorg dat deze vergoeding. Deze wordt overgemaakt op het bankrekeningnummer NL53 RABO 015 269 3882 van LTC-Zutphen onder vermelding van ‘Íntroducee’.’ Dit kan ook eenvoudig met de onderstaande QR-code worden overgemaakt.

Leden hebben altijd voorrang bij het reserveren van een baan.

Contributietarieven Standaard lidmaatschap

De contributie voor het Standaard lidmaatschap voor het jaar 2023 (dat eindigt op 31-12-2023) is weergegeven in onderstaande tabel. Hierin is ook het inschrijfgeld voor de administratiekosten. Er worden administratiekosten gerekend in het geval er geen toestemming is gegeven voor automatische incasso van de contributie.

Tariefgroep

Contributies

Bij gezinskorting vanaf 1e jaar

Jeugd t/m 10 jaar    €60,00  €30,00, voor 4e gezinslid
Jeugd 11 t/m 17 jaar    €90,00 €30,00, voor 4e gezinslid
Senior (18+)    €194,00 €20,00, korting in geval tenminste 8 uur vrijwilligerswerk is gedaan; of indien je 70+ bent krijg je altijd de korting van €20,00.
Competitielidmaatschap (senior)    €75,00 Voorjaarscompetitie of najaarscompetitie (per keer)
Competitielidmaatschap (jeugd tot 18)    €30,00 Voorjaarscompetitie of najaarscompetitie (per keer)

Buitenlidmaatschap

€75,00  >30 km buiten grens Zutphen
Studentlidmaatschap    €75,00 op vertoon van actieve collegekaart of ander inschrijvingsbewijs (MBO/HBO/WO)
  Niet spelend lid    €30,-- Ook in geval van langdurig blessureleed (1 seizoen)

Geef wijzigingen door....

Wijzigt je adres, telefoonnummer of e-mailadres? Geef dit ook even door aan de ledenadministratie. Zo houden we je gegevens actueel. De foto van je spelerspas kun je zelf updaten via de ClubApp of MijnClub op deze website. Beide hebben dezelfde inloggegevens.

Verlies of diefstal

Ben je je KNLTB-pas verloren of is de pas gestolen? Meld dat zo snel mogelijk bij de ledenadministratie. Je ontvangt  dan een nieuwe pas.

Opzeggen

Wil je je lidmaatschap opzeggen? Stuur dan voor 1 december voorafgaand aan het jaar dat je op wilt zeggen een e-mail naar de ledenadministratie.