Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van L.T.C. Zutphen! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/3 Algemeen
2/3 Privacy Privacy vragen
3/3 Overig Overige opmerkingen
Zoek je een gezellige tennisvereniging in Zutphen? Dan ben je bij Tennisvereniging LTC  Zutphen aan het juiste adres. Wij verwelkomen je graag als nieuw lid. Voor info over de verschillende lidmaatschappen klik je hieronder op de link.

Voor diegene die willen lessen/trainen onder de bezielende ervaring en begeleiding van een trainer, LTC werkt al jaren samen met vaste trainers van tennisschool ProTe-In. Om te kunnen lessen moet je wel eerst lid worden van LTC.

Stappen plan om te gaan tennissen bij LTC:
1. lid worden via de website, formulier + selfie/foto
2. je eigen lidnummer ontvangen via email
3. lesformulier invullen met jouw lidnummer
4. plannen van trainingsblok met ProTe-In

Wil je winterlessen volgen? bedenk dan dat dan ook lid moet zijn voor het gehele jaar ernaar. Ons lidmaatschap loopt van 1-1 tot en met 31-12.

Lidmaatschappen

We onderkennen de volgende lidmaatschappen
- Seniorlid (>18 jaar),
- Juniorlid (> 11 jaar- 18 jaar)
- Pupil (t/m 10 jaar)
- Competitiespelend (senior)

Met kortingen voor:
- Seniorlid - (70+ jaar)
- Seniorlid - (Studerend, MBO/HBO/WO)
- Seniorlid - (>30km ) Buitenlidmaatschap

Voor nieuwe leden geldt bij inschrijving in april een korting op de eerste  jaarcontributie van 10% + 10% voor elke maand later (mei 20%, juni 30% etc.).