Tennisles bij LTC?

Procedure voor lidmaatschap met tennisles op het park van LTC Zutphen

Voor extra informatie:

Stappenplan:

Op dit moment zijn er slechts nog beperkte mogelijkheden om direct tennislessen te volgen op de banen van LTC (Seniorleden). Gevolg is dat we een lijst van geïntereseerden (bij ProTe-In) bij zullen houden als jij toch graag wilt lessen op termijn. We zoeken dan samen naar mogelijke tijdstippen en groepsvormen.

Lid worden van LTC kan natuurlijk wel en daarmee kun je wel tossen en vrij tennissen, maar begrijpen ook dat je wellicht wilt wachten tot beide kunnen.

Als recreant, geoefend speler of prestatieve tennisser kun je bij LTC Zutphen terecht voor tennistrainingen in groepsverband of privé.
LTC Zutphen werkt via ProTe-In uitsluitend met professionele tennistrainers die tennisles geven op ieder niveau voor jong en oud. Voor talentvolle jeugd zijn er de selectieprogramma's.

• Tennislessen junioren
  • Tennislessen senioren
  • Tennislessen selectie

Lesformulier

• Onderaan de pagina kun je het lesformulier downloaden.

Lesdata

• Recreatie
    • Zomer 2023: 1 april / 1 oktober
    • Winter  2023: 1 oktober / 1 april

Groepsles

De lesgroepen zijn ingedeeld op basis van speelsterkte en bij de jeugd ook op leeftijd.

Het winter- en zomerseizoen bestaan beide uit 18 lesweken. De lessen duren 50 minuten en je schrijft je in voor een les op een vast tijdstip iedere week.

• Tenniskids
    • Rood, oranje, groen, en de gele bal
  • Selectie/Regiotraining
    • Op voordracht van de clubtrainer

Je kunt trainen in groepsverband of individueel.

Privéles

Voor meer individuele aandacht en het ontwikkelen van specifieke (slag-)vaardigheden is een privé tennisles ideaal. Voor een privé tennisles kun je je alleen of met zijn tweeën opgeven.

Competitietraining

Wil je als voorbereiding met je team op de competitie er helemaal fit en klaar voor zijn, neem dan competitie-training. Iedere training staat er een thema centraal, zodat je technisch en tactisch volledig onderlegd de competitie kunt starten.

55+-tennis/fittraining

Training van april-juni in groepsverband van minimaal 6 - 16 personen in de ochtend gedurende 2 uur. Doel: kennismaken met tennis, fit worden/blijven, tennisspel verbeteren, kennismaken met andere doelgroepgenoten.

Bedrijfstennis

Ook voor bedrijfstennis biedt LTC Zutphen diverse mogelijkheden. Bedrijfstennis voor medewerkers, tennisduels tussen zakelijke partners, complete tennisclinics of toernooien; graag stellen wij een programma aansluitend bij al je wensen samen. Bijvoorbeeld een uurtje training per week voor aanvang van de werkdag...

Liever vrij tennissen? Contractbanen zijn prima geschikt voor bedrijven die hun medewerkers die mogelijkheid wil geven.

Er is veel mogelijk bij LTC Zutphen en je zult gegarandeerd de meest professionele begeleiding voor de organisatie van het evenement ontvangen. Neem contact op voor meer informatie of het doen van een aanvraag.

Mocht je gebruik willen maken van een van bovenstaande trainingsvormen, neem dan contact op met :

Guido Spoor

Christel ten Have