Tenniskids on Sundays

Clubhuis
8-3-2020 09:15 - 8-3-2020 12:00

Beste (ouders van) jeugdleden van LTC Zutphen,

Op zondagochtend 8 maart 2020 hebben wij weer een leuke jeugdactiviteit gepland staan.

In navolging van zeer goed bezochte jeugdactiviteiten op een aantal zondagochtenden vorig seizoen, hebben wij de “wachtkamer” een andere naam gegeven, die wat meer aansluit op het Tenniskids programma van de KNLTB.

We noemen het: “Tenniskids on Sundays”!

Het idee is hetzelfde gebleven, nl. dat nieuwe jeugdleden zo snel mogelijk bekend worden met het reilen en zeilen van het tennisspelen, incl. het spelen van competitie. We richten ons daarbij niet alleen op de jongste jeugd (rood) maar nodigen nadrukkelijk alle nieuwe jeugdleden (oranje en groen) uit om dan te komen tennissen.
Je zal dan bijvoorbeeld kunnen oefenen met het spelen van wedstrijdjes, zodat je straks helemaal klaar bent als de voorjaarscompetitie weer van start gaat.

Wat kunnen jullie verwachten:
* 9.15 uur  : inloop
* 9.30 uur  : Start met tennisactiviteiten met medewerking van onze eigen tennistrainer(s) van ProTe-In,
                 bijgestaan door oudere en ervaren jeugdleden en ouders.
* 10.30 uur: Gezamenlijke afsluiting van de tennisactiviteit in ons clubhuis

Aanmelden is in verband met de voorbereidingen wel nodig en kan door een reply aan [email protected] te sturen, uiterlijk donderdag 5 maart Graag ook bij aanmelding ook aangeven of je als ouder/verzorger kan helpen bij de organisatie van deze activiteit.

Het kost echt maar weinig van je tijd en vele handen maken licht werk!
We hopen op een hele gezellige zondagochtend met ook veel ouders op onze vereniging!

Met sportieve groet,
namens de jeugdcommissie van LTC Zutphen en de trainers van ProTe-In,